BPMS چیست

BPMS چیست؟

نرم افزار BPM ابزاری برای اتوماسیون فرآیندها است. BPMS به شما کمک می کند تا فرآیندهای روزمره خود را شناسایی کنید. و با کاهش اشتباهات و کنترل هزینه های شرکت، کارآیی بیشتری همراه با سرعت در سازمان خود داشته باشید.

 درک تعریف مدیریت فرآیند تجارت پیش شرط اجرای آن است. نرم افزار مدیریت فرآیند تجارت راه حلی است که برای کمک به مشاغل در درک ، نظارت و اتوماسیون فرآیندهای تجاری خود و اجرای استراتژی BPM قوی خود طراحی شده است.

 در واقع نرم ‌افزار مدیریت فرآیند کسب و کار (BPMS) تجزیه و تحلیل ، مدیریت و بهبود فرایندهای تجاری شما را آسان می کند.

 BPMS به عنوان یک تکنیک و روش ساختاریافته برای ساده سازی عملیات و افزایش کارایی استفاده می شود. این تکنیک ها اغلب برای شناسایی، مدل سازی، تحلیل، اصلاح و بهبود فرآیندها با کمک اتوماسیون استفاده می شود.

4 مدل اصلی BPMS

  • مدل سازی : روند کار خود را ترسیم کرده و زمان و هزینه مورد نیاز برای اجرای فرآیند خود را اندازه بگیرید
  • اتوماسیون : فرآیند خود را از یک فرایند دستی به یک فرآیند الکترونیکی تبدیل کنید که در آن داده ها در فرم های وب جمع آوری می شوند. و به راحتی از برنامه های شخص ثالث موجود منتقل می شوند.
  • مدیریت : از فرآیندهای خود، داده های کسب و کار در آن فرآیندها و تأثیر شرکت کنندگان در فرآیند اطلاعات کسب کنید.
  • بهینه سازی : بیاموزید که چگونه روند کار روزمره خود را کارآمدتر ، با هزینه بیشتر و کنترل اشتباهات انجام دهید.

 

مزایای نرم افزار BPMS

 پاسخ این سوال کوتاه نخواهد بود. اما آسان ترین و مهمترین آن این است که نرم افزار BPM به سرعت و کارایی شما کمک می کند. در اینجا چند نکته ذکر شده است تا به شما ایده کلی بدهد که چگونه نرم افزار BPM می تواند به شما در اجرای استراتژی جامع BPM خود کمک کند.

 یک بنیاد مبتنی بر BPM مدیریت کامل چرخه عمر فرآیندهای تجاری و ادغام در سراسر فناوری ها را فراهم می کند. همچنین کارآیی در بین افراد ، فرآیندها و فناوری ها افزون می شود.

 بسیاری از راه حل های موجود در بازار امروز به سادگی نمی توانند راه حل شما را در آینده اثبات کنند. بر خلاف راه حل های خاص مانند ERP یا  مدیریت اسناد ، راه حل های مدیریت فرآیند تجارت برای حل نیازهای آینده شما با یک راه حل انعطاف پذیر و کارآمد طراحی و ساخته شده است.

  • کاهش هزینه ها را به حداکثر می رساند. رشد را فراهم می کند. تغییرات را مدیریت می کند و یک استراتژی تجاری یکپارچه‌ای را اجرا می کند.
  • یکپارچه سازی بین سازمانی را قادر می سازد تا کنترلهای مدیریت را در سطح فناوری گسترش و گسترش دهد.
  • با تغییر الزامات ، قوانین ، فرایندها و مقررات ، تغییرات را به طور موثر مدیریت می کند.
  • یک محیط ساختاری اما قابل برنامه ریزی برای گسترش به سایر صنایع و نیازهای اتوماسیون فرآیند برای به حداقل رساندن هزینه های آموزش فراهم می کند.

برای خواندن ادامه مطلب به سایت samatoos.ir مراجعه کنید.